Ziektes

“Bah, doe dat eens weg. Dat ding zit zeker vol met ziektes.”

Reactie van onze Norse Huisgenoot bij het aanschouwen van mijn onafscheidelijke fleecedekentje, mijn persoonlijke (en OK, misschien ietwat groezelige) oase van warmte en zachtheid. Als hij niet uitkijkt krijgt hij voor zijn volgende verjaardag een Snug Rug. In het roze.

Tags: , ,

2 Reacties to “Ziektes”

  1. Blommekop Says:

    You’ve got my vote! Ik heb ook een reeds bemokkeld fleece dekentje, waarvan ik voor geen geld ter wereld afscheid van zou nemen! Fleece for life! xx

    Ps we spreken algauw eens af hé!! Ik stuur je nog wel een berichtje !!

  2. ondergrauw Says:

    Ach zwijg mij ervan. Ik zou heel het huis met fleece bekleden mocht ik niet samenwonen met een rabiate fleecehater (“Fleece, dat is voor homo’s”).

    En we spreken zeker en vast nog eens af binnenkort!

Geef een reactie

